Tampa en Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu Tampa en Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu

Tampa en Clearwater Beach

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

26 Februari 2016 | Verenigde Staten, Clearwater

Vandaag waren enkelen van ons erg vroeg wakker, enerzijds van kinderen die al om 4 uur ’s ochtends klaarwakker waren, en anderzijds van het ‘natuurlijke ritme’ wat je toch al had in Nederland. Tja, we zitten hier wel ff met een tijdsverschil van 6 uren t.o.v. ons eigen land, en dat ben je niet in 1 nacht kwijt. Even met z’n allen een ontbijtje in elkaar geknutseld en daarna maar even het hotel + omgeving bij daglicht verkend. Het zonnetje stond hoog aan de hemel en er was in geen velden of wegen ook maar een wolkje te zien. Hierdoor werd het ook al vrij snel aangenaam warm, en hebben we even heerlijk achter het hotel aan de waterkant kunnen zitten. Planning voor vandaag: Ritje naar Clearwater Beach om daar even op het strand te kijken en daarna via de Tampa Bridge een rondje door dit waterrijke gebied gebied maken met wat leuke foto-momenten. Aangekomen in Clearwater Beach meteen maar even met z’n allen op het strand gelegen en genieten van de nieuwe omgeving en het mooie weer. Er stond een lekker briesje, maar achter een duin was het aangenaam vertoeven in de zon. Na een uurtje te hebben gelegen vonden we het, gezien de rode keur op onze nog bleke velletjes, genoeg voor vandaag en hebben nog wat gedronken in de nabij gelegen strandtent. Hier speelde live muziek en het was er erg gezellig en druk. Ramon en Leon hebben nog geruime tijd aan de waterkant doorgebracht en diverse creaties in het zand achtergelaten. Toen weer in de auto gestapt en een ritje naar de Tampa Bridge gemaakt voor nog wat leuke foto’s. Inmiddels was het al rond zessen en besloten we om terug naar het hotel om even te douchen en daarna een hapje te eten bij een nabij gelegen restaurant aan het water. Jan, Wijnanda en André zijn nog even erop uit geweest om een paar boodschappen bij Walmart te doen, terwijl de rest zich ging douchen. Dit duurde even ietsje langer dan verwacht, omdat door een navigatiefout (we noemen geen namen) een omweg van ongeveer 30 kilometer is gemaakt. Toen eindelijk iedereen gereed was, zijn we naar het hierboven genoemde restaurant gereden en hebben daar gezellig gegeten. Ook hier weer de nodige perikelen, omdat we volgens ons een geheel andere menukaart hadden zien staan dan hetgeen er te krijgen was. Later bleek dat ook hier de navigatie ietwat in de war was, omdat we toen we eruit liepen, erachter kwamen dat het restaurant waar we naartoe wilden nog 300 meter verderop lag. Enfin, we hadden gegeten en iedereen was voldaan. Op het moment van schrijven ben ik nog de enige persoon die wakker is, de rest is meteen gaan slapen, zelfs Jan heb ik tot op dit moment nog niet weer gezien. Ikzelf ga nu ook maar ff horizontaal, morgen vertrekken we richting Orlando (Kissimee) alwaar we het volgende hotel hebben besproken. Ik doe m’n best om nu ook wat foto’s te uploaden, zodat jullie een eerste impressie kunnen krijgen van onze belevenissen. Groetjes van ons allen en tot de volgende update!

• 27 Februari 2016 - 19:02

Tiny :

Hoi , mooie kiekjes !! Jullie vermaken je wel zie ik .. Groetjes uit het Frieseland !! Erg koud hier BRRRR

• 27 Februari 2016 - 20:03

André:

Inmiddels bij volgende hotel aangekomen, liggen met z'n allen in het zwembad....

• 28 Februari 2016 - 15:24

Geer& Ief:

Hallo allemaal.Jullie vermaken je uitstekend daar.De fotoos zijn mooi.lekker genieten met elkaar.
    En wij houden de mail hier in de gaten. Het zonnetje schijnt hier ook lekker nu na een koude nacht.