Sanibel Island - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu Sanibel Island - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu

Sanibel Island

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

11 Maart 2016 | Verenigde Staten, Sanibel

Hoi allen,
Vandaag (Vrijdag) hebben we nog even een tochtje gemaakt richting Sanibel, een eiland voor de zuid-west kust met prachtige witte (schelpen)stranden. Ook wilden we hier nog snorkelen, echter door het troebele water van de zee was dit ook hier niet mogelijk. Wel hebben we heerlijk op het strand gelegen en genoten van het (nog steeds) prachtige weer. We hebben de afgelopen weken echt prachtig weer gehad en heel veel mooie dingen gezien hier in The Sunshinestate. Nu het avontuur er bijna op zit besef je pas hoe snel de tijd voorbij is gevlogen. Morgen maken we het rondje compleet met de trip naar Fort Myers, van waar we rond half 5 terugvliegen naar Dusseldorf. In de afgelopen weken hebben we jullie middels dit platform een kleine indruk willen geven van hetgeen wij hier hebben uitgespookt in het dagelijks leven. Ook hebben jullie een greep uit de vele foto’s gezien, welke tijdens deze tripjes zijn gemaakt. Morgen volgt nog 1 verslag, waarin ik nog een klein stukje over de terugreis zal vertellen. Hopelijk zijn we dan veilig en wel weer thuis in Noordwolde….. Tot dan!

• 12 Maart 2016 - 06:10

Geer En Ief:

Fijn dat jullie een supervakantie hebben gehad. Voor later op de dag een relaxte en veilige terugreis.

xxx, Geer en Ief

• 12 Maart 2016 - 08:29

Dieuwerke:

Het was super leuk om zo een klein beetje met jullie mee te mogen. Ik heb alles mee gelezen en heb er van genoten. Goeie terugreis en tot snel!

• 12 Maart 2016 - 08:57

Gea:

Wat weer prachtig. Een goede vlucht vandaag.
    Xxx gea

• 12 Maart 2016 - 13:52

Jentje:

Heb genoten van de verslagen en de foto's.....goede reis terug en tot morgen....

• 13 Maart 2016 - 11:27

Lemmetjes:

Welkom thuis! Van afstand meegenoten van jullie avontuur! Mooie verhalen en prachtige foto's! Een reis om nooit te vergeten, dit pakt niemand jullie meer af.

• 13 Maart 2016 - 12:52

Fam Van Vliet:

Lieve allemaal,

Wat was het leuk om jullie reis via deze blog mee te maken. Ik begon iedere dag met een kop koffie en de blog. Ik ga dat nog missen