Lazy Sunday - Reisverslag uit Hollywood Beach Gardens, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu Lazy Sunday - Reisverslag uit Hollywood Beach Gardens, Verenigde Staten van André Jong - WaarBenJij.nu

Lazy Sunday

Door: André

Blijf op de hoogte en volg André

06 Maart 2016 | Verenigde Staten, Hollywood Beach Gardens

Hoi allen, eindelijk is het – weliswaar via een omweg – gelukt om de foto’s bij het verslag van gisteren te uploaden. Vandaag was een echte zondag, niemand had eigenlijk puf om vanmiddag nog iets te ondernemen. Vanochtend heeft Jan de dames even naar de Aventura Mall gebracht om te winkelen en heb ikzelf zolang even op de kids gepast. Rond de middag was iedereen weer op het honk en is hier en daar even een hapje gegeten. Ook waren er heel grappige dingen beleefd, meer daarover gaat Wijnanda zelf even uit de doeken doen. Vanmiddag weer even aan het strand geweest, echter door de stevige wind toch maar besloten om bij het zwembad te gaan liggen. Het was een zeer mooie en ook warme dag, dus goed insmeren was het motto. Het avondeten is allemaal in 1 keuken bereid, omdat Jan en Serissa een 4-pits kooktoestel hebben waarvan maar 1 pit werkt. Vanavond even langs de boulevard gelopen en nu weer aan een drankje bij het zwembad. Morgen vertrekken we naar Key Largo, alwaar we een heel gezellig plekje hebben gereserveerd, denken we… Meer hierover lezen jullie morgen, als de WiFi daar tenminste werkt. Tot dan!